It`s me !

It`s me !

Om mig

Mitt foto
Är en pratglad "tjej" kring 30. Hatar att vara ensam, skulle vara till en bra film isf, då kanske de skulle gå bra =)Bor tillsammans med min sambo och våra två barn i Hytting i en villa.Lukas 10 år & Linn 7 år.

söndag 21 november 2010

Foto & Sminkning



Hej hopp !!
Har varit och gjort nått skit kul under Lördagen, blivit sminkad och fotograferad såå himla kul. Synd bara att vi ( jag å Vicki ) inte var pigga.Vicki har åkt på flunsan med feber och ONT i HELA KROPPEN. Så jävla typiskt när man ska få göra någon man antagligen INTE kommer att få uppleva igen. Jag ska på behandling på måndag så då fattar ni i vilket skick jag är i ....men men med PANODIL klara man mer än man tror :0)

Piano bilden



Billigt....NEJ!!! De var det INTE men eftersom jag och Vicki var syskon fick vi gå som familj och med en " STORA " Syster som INTE mår bar och har orka att sitta och välja ut bilder va det bara att hålla med :0) Svider hårt hos "krösamaja" som jag nu förtiden heter... HAHAHHAHHAA !!!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Men jädrar i helvete vad vackra kort!!!!!! ÅÅHHHH !!!!
=) vackra du!!!